samedi 20 octobre 2007

Squarepusher, Team Doyobi, Clark, LFO, Modeselektor, Prefuse 73 & dDamage - Live@Mary Anne Hobbs (2006-2007)

7 commentaires:

Fabien a dit…

En effet le live de LFO est juste énorme ! Merci de partager ce genre de set ;)

Vincent a dit…

totally cool, but zshare or elese would have been better than rapidshare (need to wait one hour after each download)

Anonyme a dit…

i tried telling them to use SHAREBEE because you upload once to SHAREBEE and then they will upload to 5-6 other sites, including Rapidshare, zShare, Mediafire, Megaupload, etc.
but every time i try to be helpful, my post gets deleted!

so, it just shows you the person running this site has a deal with Rapidshare and must be getting kickbacks.

Anonyme a dit…

Thanks for the awesome Music!

You are the Best!

... and to you silly commenters...
hahah. You guys are silly. Don't be so cheap. For a small expense, Rapid Share is so worth it.
Getting kickbacks? hahah.. that is funny. You obviously have no idea how file share services work.

Anonyme a dit…

Salut à toi ! Je viens de tomber sur les lives tout simplement ÉNORME très rare c'est le seul endroit où je les ai trouvé !
Malheureusement les liens ont été retirés par tes soins, aurais tu la possibilité de les reloader ? :/)
Ou peut être quelqu'un qui les a déjà DL ?
Je vous remercie d'avance de votre amabilité,

Musicalement
Geoffroy

Thundard a dit…

Ce sont les seuls liens du blog qui ne sont pas les miens. Par chance, je les ais (et bien d'autres encore)
Je re up dés que je peux

Anonyme a dit…

Merci bcp !!! :'D